نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

دیالیز برای بیماران با نارسایی کلیه و دیابت

دیالیز یکی از روش های درمانی رایج برای درمان نارسایی کلیه است، می تواند طول عمر بیمار را طولانی تر و عوارض جانبی را در همان زمان. بنابراین، امروز، من به شما چیزی در مورد دیالیز نارسایی کلیه و دیابت به اشتراک بگذارید.

افرادی که دیابت و کلیه شکست خورده اند، ما آنها را بیمار نفروپاتی دیابتی تماس بگیرید. همانطور که همه ما می دانیم، برای کسانی که بخشی از مردم، کنترل سطح قند خون بسیار مهم است. اگر می خواهید برای کنترل این بیماری، شما نیاز به کنترل سطح قند خون برای اولین بار. حتی این، اگر شما می خواهید برای درمان این بیماری، آن است که به اندازه کافی برای کنترل سطح قند خون نیست، ما نیاز به درخواست کمک از برخی از درمان است.

دیالیز رایج ترین راه برای درمان نارسایی کلیه است، پس از آن نیز مناسب برای درمان نفروپاتی دیابتی. به عنوان یک نوع از جایگزینی کلیه، می تواند کمک به تخلیه مایعات اضافی و مواد زائد خارج از بدن، به طوری که مردم می توانند بهتر زندگی می کنند. تحت شرایط کنترل خوب قند خون، مردم می توانند با کیفیت و عمر طولانی تر با کمک از آن را داشته باشد. اما همانطور که در بالا ذکر شد، این اثرات جانبی در همان زمان را، به ویژه در دیالیز ناکافی، که ممکن است عوارض بیشتری را القاء، که کاهش خواهد نه که بهبود کیفیت زندگی مردم است. بنابراین به عنوان یک بیمار، شما باید دیالیز کافی اصرار دارند، که می تواند به شما کمک کند به کاهش میزان القاء عوارض.

از بالا ما می دانیم که دیالیز ممکن است اثرات جانبی را هنگامی که آن را درمان نارسایی کلیه، بنابراین اگر شما هر گونه کمک در حل این سوال نیاز، لطفا با ما تماس بگیرید دکتر آنلاین و یا پیام های ترک به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: درمان نفروپاتی دیابتی، درمان نارسایی کلیه، دیالیز، نارسایی کلیه و دیابت ,
:: بازدید از این مطلب : 254
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: